توهم

ورودبدون هماهنگی ممنوع

اینجابرای دونفربیشترجانیست
توهم
گاهی وقتاهمینجوری الکی یهومیزنم زیرگریه واونقد زارمیزنم که کم کم خودم هم ازشنیدن هق هق هام حالم به یم میخوره!همیشه ی خدایه بغض نترکیده ته گلوم دارم که گاه وبی گاه هوس ترکیدن به سرش میزنه لعنتی بدجور داغونم کرده بااینکه تازه رفتم توی بیست سال ولی عجیب پیرم کرده مردخوبیه خیلی دوستم داره واسم هیچی توزندگی کم نذاشته من هم که نگوعاشقشم!خداوکیلی میمیرم واسش ازبس که دوستش دارم یه تارموشوبه دنیانمیدم فقط فکراینکه یه روزبهم خیانت بکنه عذابم میده ودلیل گریه های بی بهانم شده
ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
دوست عژیزنظربذارتاپسووردبدم بتونی واردشی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:,ساعت10:56توسط fati |