مادر

ورودبدون هماهنگی ممنوع

اینجابرای دونفربیشترجانیست
مادر
امروز روز زن بود من نه اینکه از اون زنای کم توقع هستم به یک روسری بیست سی تومنی قانع شدم دست عشقم دردنکنی البته قول داده که قیمت طلا هه کم بیادپایین واسم یه سرویس بگیره!قربونش برم،وای که من چقد عاشق شوهرم هستم فداش شم

نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت21:16---11 ارديبهشت 1392
سلام فاطی جان خوبی مدیر یخ در جهنم هستم
من تو یخ در بهشت لینکت کردم منم با همین اسم لینک کن البته این آدرس که برات گذاشتم این اسمش ماتمکده عشاق هسته اینم با این اسم لینک کن


یوسف
ساعت19:21---11 ارديبهشت 1392
سلام وبلاگ خیلی قشنگی داری.اگه وقت داری لطفا به وبلاگ من سر بزن ومن رو لینک کن.
نام:ترین های ورزش جهان
www.footboll3.loxblog.com
لینک که کردی خبر بده تا لینکت کنم.
جان من سر بزنید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:تولد,یک سالگی,آنیسا,ساعت19:2توسط fati |